středa 7. září 2016

Údolí Velké Hané 4.9.2016

Podzim už se blíží...


Ve středu 31.8. nadešel den D. Ve 22:02 jsem elektronicky odevzdala dizertaci. Dvě hodiny před posledním možným termínem mého studia :) A pořád mi to ještě nedošlo.

O víkendu jsem konečně zajela i za rodiči a v krásnou slunečnou neděli jsme podnikli krátký půldenní výlet po okolí.

Vyvezli jsme se autobusem do Rychtářova. Vzal to pěkně okružní cestou přes Kozinu, Opatovice i Hamiltony, rozvézt všechny babičky z ranního kostela. Alespoň jsem se podívala po známých koutech, kde jsem dlouho nebyla. A z Pařezovic do Rychtářova to teda pekelně rozjel. Na to, že vezl ještě cyklopřívěs...

Napojili jsme se na červenou a vydali se dolů údolím k Velké Hané.

Úroda šišek



Malé hruštičky. Je sucho, tak padaly.


V lese bylo chladno.


Potok místy překonává docela zajímavé skalnaté kaskády...


Ale vody bylo žalostně málo.


Místní umělci vyšívají...



A to už je Velká Haná. Moc velká není. Ale dokáže tu téct daleko více vody...


Údolím kolem luk...


...a louky byly plné ocúnů.


...nebo kopřiv :)


Tak kudy?









Na podzim nepoukazovaly jen ocúny...


Strachotinka. Co jsem se tu v dětství a v mládí nachodila. A voda tu pořád teče...


Příjemný výlet po starých koutech rodného kraje.

Žádné komentáře:

Okomentovat