pondělí 18. května 2009

Červenokamenské lúky

Tak jsme vyjeli na krátký výlet na Červený Kameň a odpočívali na podvečerních loukách...

Už podruhé jsem po dlouhé době sedla na kolo a tentokrát mi výšlap na Zošku nedělal až takové problémy. Možná proto, že jsme uprostřed zastavili a dali se asi na 10 minut do řeči s Markovým kamarádem, který si to hasil z kopce.

Každopádně, zabrat to dalo. Sjezd dolů k Papierničce byl v pohodě, jen trochu bahna, ale jela jsem pomaličku, takže to ani není poznat, že nemám blatníky. Poslední kopec před Červeným Kameněm je teda zabijácký.. uprostřed kopce se na silnici nahřívala užovka. Jen kdyby to nebyla normální silnice, ale nějaká silnička v lese kde není provoz, tak bych si užovku zkusila vyfotit. Ale na zvířátka jsme vůbec měli štěstí...

Napřed motýlek... ale byl to neposeda


Potom modelka ještěrka, která vydržela na nasvícené podezdívce alespoň pět minut, abysme si ji v pohodě ze všech úhlů v klidu vyfotili. Až jsem se přiblížila na víc než na metr, tak se schovala mezi kameny.



No a pak jsme se vyvalili na louku do polostínu s výhledem na hrad



a už jsem na louce fotila vesměs kytičky a trávu...



No zkrátka pohodička ... :)

Žádné komentáře:

Okomentovat