čtvrtek 19. dubna 2018

Lesem kolem Soběšic

Odpolední procházka po práci rozkvetlým voňavým jarním lesem.



Tato trasa mi leží v hlavě už dlouho. Jen se k ní dokopat. A konečně, jeden slunečný a teplý dubnový čtvrtek se mi to podařilo. Než se všechno úplně zazelená.

Z Řečkovic je to Mokré Hory kousek. A pak už údolím po modré kolem potoka Rakovec, pak po žluté, vyšlápnout nahoru k Jezírku a do Soběšic to vzít "zkratkou" po červené a modré, přes Panskou louku. Příjemných devět kilometrů.

Údolím Rakovce. Příjemné teplo a ta vůně...


Čerstvá zelená


Pod Ořešínem



U Jezírka


Po červené příjemných chodníčkem




Jen zlomek květů, kterých byl les plný - sasanky, šťavely, fialky, dymnivky, plicníky, orseje... bylo toho plno a všechno krásně vonělo, že jsem dýchala z plných plic.


 Kousek před zastávkou nad Soběšicemi jsem narazila na hlubokou kaluž plnou pulců. A jelikož jsem právě dočetla válku s mloky, měla jsem skoro pocit, že mloci už jsou tu :) A jinak, vzhledem k současné geopolitické situaci, neskutečně aktuální knížka! Angela s Emmanuelem by si měli počíst.


Doslova to tam jejich těly vřelo. Přesně, jak napsal Karel Čapek.


Tak doufám, že brzo zas!

Žádné komentáře:

Okomentovat