pondělí 25. ledna 2016

Mezi sněhovými vločkami

začíná to vypadat, že to byl jediný běžkařský výlet letošní sezóny


Ze čtvrtka na pátek sněžilo, krásný slunečný mrazivý pátek jsem trávila v práci a do stopy jsem se dostala až v sobotu, kdy celý den drobně, ale vytrvale sněžilo.

Vzali jsme to kolem Kamenice, přes Koníkov, kolem Metodky do Odrance a zpět. Ne moc dlouhá trasa, ale aspoň něco. Samozřejmě po loukách (v lese bylo sněhu minimum) - místy sfoukaných na maximálně 10 cm, místy závějemi s 30–40 cm sněhu.

Zatímco dopoledne, když jsme vyjížděli na trasu, bylo -8 °C, odpoledne byly -4°C a večer, když jsme šli spát, byla nula.

V neděli se sníh lepil a nestál za nic. Byly dva nad nulou. Ahoj, zimo!

Ve sněžení se mi nechtělo moc vytahovat foťák, ale zvířátka nešlo nefotit. V pozadí Kamenice


Myslely, holky, že něco mám i pro ně... já jenom hrabala v batohu foťák...




Žádné komentáře:

Okomentovat