čtvrtek 11. července 2013

Letní nálady

Pár kátkých výletů do okolí..

Nedělní (23.6.) cyklovyjížďka do Rajhradu. Chtěla jsem vyzkoušet poměrně novou červenou značku podél Svratky. Od čističky v Modřicích se jelo po posekané trávě, drncalo to, ale v mezích. Pak přišla vyšší tráva, ale chodníček se stále vinul po úzké hrázi kolem zregulované řeky. Ale po chvíli, jak už to bývá, zmizel i tento chodníček a já jela skrz vysokou trávu plnou kopřiv a bodláků, po úzké hrázi - na každou stranu sráz... Statečně jsem zabrala a při nejbližší příležitosti (cesta mezi polama) jsem sjela dolů. Řetěz a přehazovačku plnou trávy, ošlehané nohy...

Ve vysoké trávě kolem vody poletovalo a posedávalo spousta motýlic.


Rajhradský klášter


U Rajhradské bažantice


Rebešovický rybník


Pole s ječmenem ve větru u kterého jsem strávila asi půl hodiny...


... vítr se honil po poli, které se krásně vlnilo a šumělo...



V týdnu (8.7.) jsme večer vyrazili na chvilku nad Modřice do sadů. Je tu výhled na Brno zase trochu z jiné strany. A já trochu vyzkoušela nový objektiv.


Broskvový sad


Tráva cestou tam...


...a při cestě zpátky...


Žádné komentáře:

Okomentovat