sobota 26. ledna 2008

Fotogenická zima

a navození zimní atmošky...

Jelikož se teď nic neděje a kvůli škole a není čas, tak abych měla alespoň jeden článek za prosinec :) Poslední v letošním roce...

Tak jako mě dlouho trvalo si zvyknout, že je podzim, tak mě dlouho trvá si zvyknout, že je zima. Možná proto, že venku není skoro žádnej sníh. S časem mám problém poslední dobou docela dost, protože se mi zdá, že rok je rok od roku kratší a kratší. Momentálně jsem tak na začátku prosince.... Jenom ten stromek a rozbalený vánoční papíry mi ukazují, že už teda jako vánoce proběhly...

Tak alespoň trochu té zimy, když se zatím ohlašuje "jen" mrazem, nasajte fotkama:

Tohle je v Hostýnkách. Rok 2005 a jeho bájná Zima s velkým Z. Ta další byla o to horší. A jaká bude ta letošní?


Taky Hostýnky a rok 2005. To jsme byli na Tesáku. Jenom do té stopy vyběhnout, co? Až po místo, odkud fotím, to bylo takhle krásný, ale jakmile jsme vešli za roh, bylo to žůžo. Kopy sněhu a popadaný stromy, s běžkama fakt nic moc terén. Takže některý lidi nenapadlo nic jinýho než zout běžky a zapadli po pas ve sněhu :)


A tohle je rok 2006. Jedny z těch světlejších dnů loňské zimy. Je to jako z Mrazíka. Krásná námraza velká až 2 cm na všem. Na stromech, na plotech, na anténách aut... Nádhera. Všechno bylo krásně bílý. (tyhle fotečky jsem si vypujčila od bratříka) Je to foceno u nás za barákem.



Romantika...

Zima toho dokáže spoustu i na oknech. Je to taková namalovaná zimní krajina. Tohle jsou konkrétně okna na verandě mojí babičky. Fotil opět bratřík. 


A tady něco z tradic pro navození atmosféry, která teda už by měla odcházet. Ale já jsem zkrátka posunutá.


Tak ať Vám všem svítí světýlko na cestu v příštím roce 2008.

Žádné komentáře:

Okomentovat