čtvrtek 27. října 2011

Kukla 22.10.2011

...krátký výlet slunečným sobotním podvečerem...

V sobotu od rána montovali dveře a odpoledne jsme chtěli využít sluníčka a tak jsme vyrazili na další rozhlednu v okolí Harmónie. Tentokrát na Kuklu. Byla jsem tu zatím třikrát a nejvýš se mi podařilo vylézt do prvního patra. Jenže pokaždé s námi byl ještě někdo jiný a já neměla klid na sbírání odvahy. Tentokrát už jsem se přemohla a nahoru vylezla... kdyby tam udělali ještě jedno zábradlí, nic by se nestalo....

Přicházíme k rozhledně. Není vysoká, ani se nekýve, ale na žebřících je málo zábradlí... na mě.. :)

Hrad Červený Kameň jako na dlani. Vpravo vzadu je Častá.

Rozhledna Kukla stojí na stejnojmenném vršku 564 m.n.m. Výhled směrem k Zárubám... ztrácí se v oparu. Vlevo Keltek.

Vrcholový kříž s bleskosvodem. V pozadí hřeben Vysoké.

A tohle je Veľká Homola. Tam jsme byli minulý víkend.

Ještě výhled na Dubovú dole a roviny klesající až k Váhu, který je ještě hodně daleko.

Červený Kameň 1,9 km, Častá 3,4 km. ..

Vzhůru dolů...

Žádné komentáře:

Okomentovat