pondělí 4. května 2009

Rozhled na Tišnov plný minerálů..

O víkendu byla každoroční výstava minerálů v Tišnově...

V neděli jsme tam zavítali i my. Po utracení peněz a prohlídnutí si všech stánků vyrazil Zdenda s Verčou na návštěvu Verčiny babičky a já s Markem vzala ztečí rozhlednu. Byla jsem na ní před pěti lety, tedy když jí ještě nebyl ani rok. Ale stojí tam pořád jako nová až na pár tagů vytvořených sprejem...

Lidí tam bylo požehnaně – myslím, že většina byla i na výstavě...

Verča se Zdendou došli o nějakou tu hodinku později.



Já na pohled dolů neměla odvahu, tak fotku udělal bratr. Byla jsem vůbec ráda, že jsem nahoru vylezla... sice je rozhledna bytelná a má jen 29 metrů, ale stejně...


Tišnovská nemocnice – opravdu uklidňující prostředí 


Tak... tak jsme byli... 



Žádné komentáře:

Okomentovat